Compass group

Nederlandse tradities - IJsbaan op de High Tech Campus

Healthy op The Strip

Diwali - Indian festival of Light

De opdrachtgever

Op de High Tech Campus Eindhoven is The Strip de plek om te ontmoeten, eten en vergaderen. De restaurants variëren internationaal bekende merken (bv Subway) tot authentieke, lokale concepten (zoals Love My Curry). De afgelopen jaren is The Strip gegroeid van een lunchplek tot een hotspot voor evenementen, zakelijke aangelegenheden en ontmoetingsplek rondom goed en divers eten (ontbijt, lunch en diner).

Compass Group is hiervan de exploitant en mijn opdrachtgever.

De opdracht

Vanuit strategische bedrijfsdoelen de marketingcommunicatie invullen en de koppeling maken tussen strategie en uitvoering, zowel voor de individuele horeca concepten als voor The Strip overkoepelend.

Aandachtspunten
het organiseren van ontwikkeling, betrekken van de doelgroepen, meer belevenis creëren voor de gast, continu inspelen op actualiteiten, trends en ontwikkelingen.

Concrete werkzaamheden
Schrijven van strategische plannen en organiseren hoe deze uitgevoerd worden, samen met het team diverse communicatietaken uitvoeren (o.a. presentaties, nieuwsbrieven, websites, feedback sessies, guerilla acties, promotiecampagnes).

© Copyright 2016 - 2019 - LinDialoog