Het roer gaat om. Een kleine 2 jaar ben ik nu ondernemer. En wat heb ik daarin veel geleerd. Afgelopen zomer deed ik al een persoonlijke heidag, waaruit ik leerde wat ik wil, waar ik in geloof en wat er voor nodig is om dat echt te doen. Nu, een half jaar later, is het dan eindelijk zover. (Trommelgeroffel…..)

High tech innovatie
LinDialoog gaat zich richten op high tech MKB. Op innovatieve ideeën de aandacht geven die ze verdienen! Er is zoveel marketing en communicatie, dat kleinere bedrijven met weinig capaciteit niet altijd goed mee kunnen. Hén wil ik helpen. Ik richt me dan ook op de continue communicatie: zichtbaar zijn, aanspreekbaar zijn, dialoog met je doelgroepen. En om dat te doen is die vaste relatie zo belangrijk, want dan pas leer ik het bedrijf goed genoeg kennen. Dan pas kan ik het ook vertegenwoordigen.

Communicatieabonnement
En dat doe ik via abonnementen. Een externe communicatieafdeling die gewoon voelt en werkt als een collega. En juist door dat bij mij neer te leggen gebeurt het professioneel: strategisch, op basis van een communicatieplanning, maar ook analytisch en lerend van de omgeving, zodat we nóg beter kunnen aansluiten bij doelgroepen.
In continuïteit is ook schaalbaarheid belangrijk. Wanneer mijn klanten groeien, moet de communicatiecapaciteit ook groeien. Ook mag dit niet afhankelijk zijn van één persoon. Dus: een vacature staat open. Nu nog klein, mijn eerste stagiair, maar de doelstelling is: volgend jaar een starter in dienst. Daarna verder. Spannend!

Persoonlijk

De focus op tech is voor mij een heel persoonlijke. Ik ben opgegroeid in een technisch MKB. Mijn ouders hadden altijd een bedrijf, dat mijn broer nu ook runt. Ook hebben de TU Eindhoven en Bright Move daarin bij mij iets getriggerd. Het is ‘mijn wereldje’. Ik houd van techniek, ik houd van de mensen en ik word gelukkig van dat ik op die manier kan bijdragen. Daarom. I love tech.

As we speak, wordt mijn website geüpdatet. Op heel korte termijn vind je hier meer informatie over de abonnementen. Je kunt sowieso al vrijblijvend informatie opvragen via linda@lindialoog.nl.

© Copyright 2016 - 2020 - LinDialoog