Communicatieabonnement

Communicatie is belangrijk, maar kost ook veel tijd. En juist dat heb je als ondernemer te kort. Met het communicatieabonnement treedt jouw merk sterk en consistent naar buiten. Goede communicatie is altijd een dialoog. Wij zijn de oren, ogen én de stem van jouw merk.

Vanuit een strategie maken wij een content planning en voeren we deze uit. Dit is bij ieder abonnement zo, zodat je zeker weet dat communicatie bijdraagt aan jouw doelstellingen. De abonnementen variëren in omvang (hoeveel communicatie kanalen, hoe vaak) en in verwerkingssnelheid.

Continue communicatie op maat

Vanuit de vraag van de opdrachtgever wordt een voorstel voor die opdracht gemaakt. Hieronder zie je drie voorbeelden van hoe een abonnement er uit kan zien.Ieder abonnement werkt vanuit een strategie en met een contentkalender.

Communicatieabonnement 1

  • Je levert zelf content aan
  • Website: 1 aanpassing per week
  • Nieuwsbrief: 1 per kwartaal
  • Social media: 2 kanalen
  • Evaluatie: 1x per kwartaal

Communicatieabonnement 2

  • Website: 2 aanpassingen per week
  • Nieuwsbrief:1 per twee maanden (incl schrijven artikelen)
  • Social media: 3 kanalen
  • Evaluatie: 1x per maand

Communicatieabonnement 3

  • Lindialoog onderhoudt zelf contacten en verzamelt input
  • Website bijhouden (onbeperkt)
  • Nieuwsbrief: 1 per maand incl. schrijven artikelen
  • Social media: alle kanalen (onbeperkt)
  • Evaluatie: 1x per maand

De abonnementsvorm zorgt dat we blijven communiceren. Lindialoog neemt het voortouw, zorgt voor een strategische insteek en handelt snel. Ik ken Linda persoonlijk, wat ook maakt dat ik haar dit toevertrouw en gun. De abonnementsvorm maakt de regelmatige communicatie makkelijk te budgetteren. Opschaling van communicatie  buiten het budget kan makkelijk en snel omdat we elkaar al kennen.

Bas Zeper

CEO, Plasmacure

De voordelen van een abonnement

  • Jouw ideeën komen niet op de plank te liggen, wij gaan hiermee aan de slag.
  • We denken proactief mee, evalueren, kijken naar statistieken en de effecten van je communicatie.
  • Communicatie kost je minder tijd. Wij nemen het voortouw en voeren uit.
  • De communicatie is continu actief, je bent regelmatig zichtbaar.
  • Doordat we jouw bedrijf steeds beter leren kennen, kunnen we ons daarin verplaatsen en beter communiceren namens jouw bedrijf. Daardoor kunnen we ook makkelijk opschalen in de hoeveelheid communicatie.
  • Abonnementen zijn gericht op deliverables (meetbare output), waardoor je zekerheid hebt op wat je krijgt voor een vast bedrag per maand.
  • Abonnementen zijn per maand opzegbaar.

© Copyright 2016 - 2017 - LinDialoog